Thursday, January 9, 2014

Sonder Woorde

Kan 'n mens 'n resep "lees" sonder woorde?

'n Groen soetrissie, ui, murgpampoentjies, wortels en pynappel.

Sny soetrissie en ui in repies (my mense is nie mal oor die stukke nie, ek sny dit nog fyner)


Skil die wortels, sny koppe en punte af.

Gebruik steeds die skiller en sny die wortels op.

Sny murgpampoentjies se koppe en punte af.

Skil ook die murgpampoentjies tot klaar

Skil die pynappel.


En sny in repies.

Daar is al die rou groente bymekaar. Ek kan nie op hoeveelhede ingaan nie
Ek maak maar na gedagte.

Smelt botter in 'n braaipan

Braai die uie en soetrissie eerste. Ek gooi altyd gemmer oor die uie, 
dit verhoed gasvorming en gee geen smaak af nie.

Gooi die ander groentes by en braai. Ek hou van kraakvars groente
en braai dit nie lank nie.




Roer maar gereeld om aanbrand te voorkom.

Ek vergeet gewoonlik die sout..... Alle geval, net so voor opdien, gooi bietjie sout oor.
Ons gebruik growwe seesout in die huis.

En vir die laaste bietjie lekkerte, 'n skeutjie soet-chillie-sous.

1 comment:

  1. Lekker! Ik denk dat ik het kon: recept lezen zonder woorden :-)

    ReplyDelete